Pístní čepy
Pístní čep je částí kloubového spojení pístu a ojnice. Je namáhaný proměnnými silami působícími na píst a proto musí být nepoddajný, neohebný a lehký. Pístní čepy jsou obyčejně duté. Pístní čepy se nejčastěji vyrábí z ušlechtilých ocelí nacementováním. Vnější povrch čepu se cementuje do hloubky 0,4 až 1,5 mm.
Kalením a popouštěním dosáhneme povrchové tvrdosti HRC = 57 až 65. Vnější povrch se brousí a super
Nejprodávanější
-
Pístní čep 20x60x14 (Škoda 100, 110R) – Skladem190 Kč
Pístní čep je částí kloubového spojení pístu a ojnice. Je namáhaný...
157,02 Kč bez DPH -
Pístní čep 20x59,8x13 (Čep kompresoru T815, Čep Škoda 120 - 908-200-158) – Skladem110 Kč
Pístní čep je částí kloubového spojení pístu a ojnice. Je namáhaný...
90,91 Kč bez DPH -
Pístní čep 20x54x13 (Škoda Favorit, Felicia - motor 1,3 - 908-200-054) – Skladem199 Kč
Pístní čep je částí kloubového spojení pístu a ojnice. Je namáhaný...
164,46 Kč bez DPH
Stránka 1 z 3 - 25 položek celkem
Stránka 1 z 3 - 25 položek celkem